Máte kapelu s omezeným kapitálem?
Nechcete platit desetitisíce za nahrávku?
Chcete si udělat nahrávku po svém?
Tak to jste zde správně!
Nepovažuji se za profesionální nahrávací studio – nemohu nabídnout zázemí a služby, které velká studia nabízejí. Nabízím velice kvalitní homerecording – nahrávky na poloprofesionální úrovni za rozumnou cenu. Zakládám si na kvalitním vybavení, individuálním a otevřeném přístupu, upřednostňuji práci v přátelském prostředí. Prostory pro samotné nahrávání zajišťuji a upravuji (zejména jejich akustické vlastnosti) podle aktuální potřeby tak, aby vyhovovaly té dané aplikaci. Pokud byste raději využili svoji zkušebnu – není problém, díky minimalizovanému množství mého vybavení jsem schopný provozovat víceméně mobilní studio.



1) Studiové nahrávky
"najednou" – Tento typ nahrávání je náročnější na realizaci jak pro mě, tak i pro muzikanty. Nahrávky však mají výbornou dynamiku a celé nahrávání zabere méně času. Využívám izolovaných odposlechových cest, dynamických mikrofonů, nahrávání v protifázi a dalších triků tak, abych minimalizoval efekt přeslechů. V případě početnějších souborů si další potřebné vybavení obstarám, nicméně jsem omezen AD převodníkem na maximálně osm až dvanáct vstupních kanálů, tedy až dvanáct samostatných stop (v závislosti na konkrétní aplikaci).
„vrstvená“ – Vrstvení jednotlivých nástrojů umožňuje – díky DAW – v podstatě neomezené možnosti zpětných úprav. Je více náročné na čas, ale menší nároky na přípravu umožňují nahrávat jednotlivé nástroje i s dlouhým časovým odstupem či po krátkých časových úsecích. Tento způsob nahrávání je zpravidla nezbytný pro elektronickou muziku či populární hudbu se složitějším aranžmá.
2) Živé nahrávky
„vícestopá“ – Má-li váš zvukař digitální mixážní pult s FireWire/USB výstupem, postarám se o živý záznam koncertu v jednotlivých samostatných stopách do DAW a následnou postprodukci – tedy mixáž a mastering – dle potřeby.
„stereo“ – Mohu nahrávat i z libovolného analogového mixážního pultu, přičemž pak dokážu, v závislosti na kapacitách zvukařova mixážního pultu, nahrát jednu stereofonní (nedovolující kromě masteringu rozáhlejší postprodukci) až maximálně čtyři stereofonní a čtyři monofonní stopy. Pro všechny případy je můj AD převodník vybaven i digitálním stereo vstupem S/PDIF.

3) Ozvučení a živá produkce
Vzhledem ke studiovému charakteru mých záznamových zařízení se až na výjimky ozvučením hudebních akcí nezabývám.